пʼятниця, 23 квітня 2021 р.

Біологія 6 клас. Тематичне оцінювання з теми « Різноманітність рослин» (асинхронний).

 1). У робочому зошиті виконати письмову контрольну роботу;

2). Виконану роботу сфотографувати та надіслати особистим повідомленням у вайбері.

І рівень ( 0,5 )

1. Визначте представника бурих водоростей:

А) улотрикс;   Б)  ламінарія;   В) спірогіра;   Г) хлорела.

2. Визначте структури, за допомогою яких зозулин льон прикріплюється до ґрунту і поглинає з нього воду:

А) головний корінь;  Б) додаткові корені;  В) ризоїди;      Г) бічні корені.

3. Укажіть групу рослин, до якої належить модрина та ялина.

А) хвощі;  Б) папороті;  В) мохи;  Г) голонасінні.

4. Зазначте чинник за участі якого переважно відбувається запилення голонасінних.

А) вітер;   Б) вода;  В) комахи;  Г) птахи.

5.Укажіть представника рослин, який належить до чагарників:

 А) сосна;   Б) клен;  В) шипшина;   Г) ромашка.

6.Укажіть рослину, яка використовує для оселення стовбури дерев, але не є паразитом:

А) омела;  Б) повитиця;  В) росичка;   Г) орхідея.

ІІ рівень( 1)

7.Як називається екологічна група рослин, здатних запасати воду у своїх листках або стеблі.

8.До якого відділу водоростей відноситься морська капуста?

9. Зазначте групу вищих рослин, у яких переважає статеве покоління.

ІІІ рівень ( 1,5)

10.Визначте, які групи рослин і за якими ознаками належать до насінних.

11.Яка головна ознака об’єднує всі рослини?

ІV рівень( 3)

12.Порівняйте процеси запліднення голонасінних і покритонасінних рослин.

Немає коментарів:

Дописати коментар