четвер, 15 квітня 2021 р.

Біологія 6 клас. Практична робота №3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин (асинхронний)

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про основні особливості бу­дови, біології і розповсюдження мохів, папоротей та покритонасінних рослин, формувати науковий світогляд учнів і розуміння процесу поступового розвитку рослин на Землі від простих форм до високоорганізованих і високоадаптованих до життя на суші; значення цих знань для вивчення біології рослин, їх практичного використання, збере­ження та охорони; продовжити формування умінь і навичок виконувати практичну роботу, порівнювати, вста­новлювати риси подібності й відмінності між групами рослин, робити від­повідні висновки, пояснювати більш високу організацію покритонасінних; виховувати розуміння значущості рослин, прагнення охороняти й берегти їх та естетичне сприйняття природи.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання й матеріали:  робочий зошит, підручник (параграфи №39, 41, 43). 

Електронний підручник: https://pidruchnyk.com.ua/531-bologya-kostkov-6-klas.html



Хід роботи 
1. Ознайомлення з будовою тіла основного фотосинтезуючого покоління моху, папороті та квіткових рослин; 

 2. У робочому зошиті заповнити таблицю. Для цього органи, наявні у даної рослини, позначте знаком «+», а відсутні – знаком «-»;
3. Після виконання 2-го завдання зробити висновок щляхом відповідей на запитання:
    
     1. У чому подібність та відмінність будови основного фотосинтезуючого покоління у мохів,               папоротей і квіткових рослин?
    
    2. Які вегетативні органи є у мохів, папоротей та квіткових рослин?

    3. Які органи розмноження наявні у мохів, папоротей і квіткових рослин?

ВИКОНАНУ РОБОТУ СФОТОГРАФУВАТИ ТА НАДІСЛАТИ ОСОБИСТИМ ПОВІДОМЛЕННЯМ У ВАЙБЕРІ.

Немає коментарів:

Дописати коментар